Wszyscy mają Gwiazdki, mam i ja!

Wszyscy mają Gwiazdki⭐️, mam i ja! Na grupach "handmejdowych" widzę zasyp pięknych świątecznych prac. Od wianków, reniferów, po bombki, choinki, a nawet smakowite pierniki. Trochę pozazdrościłam i też chciałam mieć swój akcent zimowo-świąteczny.
Zatem dziś malusie kolczyki sztyfty gwiazdki. Mały akcent, a jak cieszy.
Przy okazji powiem Wam ciekawostkę. Przyniosłam sobie do domu świeżych szyszek i schowałam po prostu do pudełka. Dziś je wzięłam i zauważyłam, że się pootwierały. Teraz mam nasionka. Muszę tylko jeszcze się rozeznać, jak je zasadzić :) A może ktoś z Was wie? ^_^

They all have Stars, and so do I⭐️! I see a lot of beautiful Christmas works on hand made groups. From wreaths, reindeer, to baubles, Christmas trees and even tasty gingerbread.I was a bit envious and I also wanted to have my winter and Christmas accent. So today little star earrings. A small touch, and how enjoyable.
By the way I will tell you a curiosity. I brought home fresh cones and simply put them in the box. Today I took them and noticed that they were open. Now I have seeds. I just have to find out how to plant them :) Maybe some of you know? ^ _ ^





Komentarze